Öncelikle herkese merhaba. Oğlum 13 aylık ama gece 2den önce uyumuyor. Gündüz 8de de uyandırdım ama o gün 3 uyku yaptı, yine de uyumuyor. Böyle bir sorunu olup çözüm bulabilen var mı? Uyutmayıp geç de yatırdım bu sefer de sabah 5te uyudu perişanım artık. 😓