Mom080 Çalışıyor çalışıyor da bu yasaklarda kesintili yatıyor para zaten 3 bin lira alıyordu. 1600 sadece kiramız zaten onun dışında faturalar ve kredi kartı borcları var. Birikmişimiz yoktu adam akıllı doktor bulamadağım için ve riskli olduğu için özelde doğum yaptım, özele muayeneye gittim sürekli. Oglanin sünneti, dogunca sarılığıydı falan derken kredi kartları sıfırlandı onlari odüyoruz bitiyor. Her halimize sükürler olsun yinede Rabbim benden daha çok olmayanlara versin. Benim elimde 6 bin liralık telefon var durumum kötü diyemem çarpar valla😅🙏