Sevgili anneler merhaba, bebeğim 10 aylık, 6. Hastalık denen virüs kaynaklı ateşli bir hastalık var ve biz yetişkinler taşıyıcıymışız. Nereden geldi bulaştı hiç anlamadım çok titizimdir, kimseyle görüşmedik temas etmedik evde olan çocuğu nerden geldi buldu anlamadım. Sizlere danışmak istediğim şey şu, 4 gün yüksek ateş 39.5 ve üzerinde seyretti. 5. Gün döküntüler iyice belirginleşti hatta bebeğimin göz altları ödemden şişti. İshal oldu. Çok ağır bir hastalık dilerim hiç kimse yaşamasın😢 bebeğim hala çok keyifsiz mutsuz. Gözlerindeki ışık gitti resmen. Bu hastalığı geçirmiş kişiler varsa lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Sizin de bebeğinizde agresif davranışlar olmuş muydu. Çok mutsuz ve sinirli. Ne zaman eski neşesine kavuşur çok üzülüyorum. Gözleri kayıyor gibi oluyor bazen. Halsizlik var hala. Lütfen biraz moral bulmaya çok ihtiyacım var zira bende tükendim.