Kızım tam 2 aylıktı 2 alt dişi vardı 8 aylıkken hepsi tamamdı doktoru normal demişti oğlum ise 9 aylık ken çıktı 2 yasına girecek yeni tamamlandı her çocuk farklı oluyor sadece kızımın dişleri çabuk çürüdü normal dediler o kadar bakmamıza rağmen şimdi 8 yasında dökülüp yeni işleri geliyor