MelikeKrnz Bebeğim doğduğunda daha çok saçı vardı fakat saçları çok dökülüyor 4. Ayımıza girdik hala dökülmeye devam ediyor. Sebebimi bilen var mı acaba doğduğu zaman göre şuan baya seyrek saçları var
[silindi] MelikeKrnz bizim de öyleydi mustela kullanıyoruz dökülmüyor. Zamanla mı geçiyor veya şampuandan mı bilemiyorum onu.
SweetPaw MelikeKrnz merak etmeyin zamanla azalıp bitiyor o dökülme sonra yeniden çıkıyor zaten saçları. Oğlum 3-6 ay arasını erkin Koray olarak geçirdi sadece ensede bir tutam saçı kalmıştı. Sonra daha gur bir şekilde tekrar çıktılar