İyi akşamlar ben (normal doğum) yapalı 3 ay olucak ama hala hasta olmadım ilişki faln diye sorucaksanz yok öyle bişey olmadı çünkü doğumdan sonra bı korku sardı beni eşimde Allah var hiç o konuda ısrar etmez beni ama anlamadm neden hala regl olamadm benimle aynı zamnda doğum yapan arkdaslrm var oldular ben olmadım aranızda böyle olan var mı yada bilgisi olan