Stass Kızlar 15 aylık kızım 3 kere falan idrar yolunda enfeksiyon çıktı tekrarlıyor doktor da bugün ultrason istedi araştırılsın dedi sebebi neyden olabilir ki böyke sürekli 🙁
Aybersa Stass bir fikrim yok üstte kalsın. Çok geçmiş olsun canım ,emojielrle.ustte tut postunu. Bir de arama kısmından da geçmişe bakabilirsin muhakkak başına gelen vardır ❤️
oyk_24 Stass çocuk doktorumuz voiding çekelim dedi nefrolog ise sintigrafi çekip böbrekte herhangi bir hasar var mı diye bakalım yoksa biraz daha bekleyebiliriz dedi. Kafam çok karıştı
arya-1604 Stass yazık kıyamam ne zaman bitermiş bu durum peki antibiyotik alması? Birde ultrasonda belli olmuyormuymuş bizim çok tekrarlıyor böbreklere baktılar birşey yok dediler ama 4 aylığız 3 kere olduk
Stass oyk_24 voidingle öğrendik bizde kaçak varsa bence sonda sintigraf çektirin.zaten çıkarsa öle biley çocuk dr degil nefroloji bakıyor
Stass arya-1604 geçmiş olsun ne zaman bitcegni bileniyoruz malesef ama sizde voiding çektirseniz öğrenirsiniz ultrasonda görünmüyor tabi doktorunuz önerrse