Naz93 Merhaba bayağıdır unutmuştum başvuru yaptım çok önce emzirme yardımı İşte süt parası falan diye ama bana gelmedi orada ödeme bulunmamaktadır diyor hiç bunu alan var mı aranızda süresi var mı artık zaten çocuk da bir yaşını geçti
Smmom95 Naz93 internette okuduğum kadarıyla belli bir süresi varmış sanırım alınmadığında geri kuruma iade ediliyormuş yine de bilemiyorum kesinliğini.
leynanin_pembemantosuu Naz93 emzirme parası diye bişey yok kimsedende duymadım süt parasıda sadece sigortalı olan anne yada kocasına veriliyor