Bebeğim bugün 31 günlük oldu. Normalde gündüzleri kesintisiniz birkaç saat, geceleri de en az 3 saat kesintisiz uyuyan bir bebekti. Dün sabah hepatit b aşısını vurulduk ve dünden beri uykuya daldıktan maximum 15 dk sonra çığlık atarak uyanıyor. Uykusunda da sürekli kaşlarını çatıyor ya da dudaklarını büzüyor. Bu durum aşıdan dolayı mıdır yoksa farklı bir sorunu olabilir mi? Tecrübeli anneler yardımcı olsun lütfen çok endişeliyim 😭😭