Zeynepkaya Slm kızlar oğlum altı aylık kafasını sallıyor çok ilk başta az yapıyordu şimdi çok sallıyor oyuna çevirdi kaynanam da bu çoçuk neden sallıyor salla baş olmuş yapmasın deyip sinirimi bozdu ve ben çok sinir oldum kafama takmıyodum unutur dedim anlamazki yapma deyince küçük çoçuğun hareketine bile laf söylüyorlar sağlıklı işte şükret
Sevil Zeynepkaya bende 2 gun once sordum burda kizim uykuya dalmadan once cilgin gibi basini sallayip durdu endise ettim oyun yapiyor dediler.Benim minigimde 6 aylik demekki bu aylarda normal.
Arven10 Zeynepkaya benim kızım da sallıyordu sonra fark ettik ki müzik çalınca sallıyor şimdi de ne zaman müzik duysa kendi sallanıyor oynuyor seçim otobüsü geçse yanından oynamaya başlıyor Bebekler kafalarına göre takılıyorlar napalım 🙈😂
03saliha06 Zeynepkaya canım o bizdede var kendisi yaparak keşfediyor oyun oynuyor ki benim bebeğim yaptıkça mutlu oluyor bırak yapsın bebeği bu durumdan nasıl vazgeçire bilirsin ki ne zararı olabilir boşver takma kimseyi
renkliruya o zaman kaynanız desin bebeğe.. Yapma oğlum desin bebekte yapmasın.. Hay Allah'ım.. Oğlumda yapıyordu bi ara 5-6 aylık falandı.. Sonra unuttu.. Arada bir yine sağa sola sallıyor ama eskisi gibi sürekli değil.. Eskiden çok yapardı.. Evet insanın biraz canı sıkılıyor acaba bişeyi mi var diye ama kayınvalidenize söyleyin yapma diyince anlamıyor..😀
Zeynepkaya renkliruya ay evet daha çok canım sıkıldı eşimde ilk başlarda götürelim doktora dedi 😂dedim ne saçmalama bide inadına onların yanında daha çok sallıyor inşallah geçer oyun yapıyor onu bellide gel gelelim anlat rabbim başka dert vermesin
renkliruya Zeynepkaya amin..bende ilk zaman doktora götürsem mi diye düşündüm ama götürmedim.. Biraz internetten araştırdım.. Ve gerçekten de geçti.. Biraz sabır annesi.. Laf diyenleride boşver oyun yapıyor de..