elifklkn ayy benim bebeğim de bugün 31 günlük oldu ve birebir aynı sorunu ben de yaşıyorum. Normalde 2-3 saat kesintisiz uyuyan bir bebekti ama dün hepatit b 2. Doz aşısını vurulduğundan beri yatağa koyduktan en fazla 15 dk sonra çığlık atarak uyanıyor. Uykusunda da sürekli kaşlarını çatıyor ya da dudak büküyor. Gazını da çıkarıyor ama aşıdan dolayı mı yoksa farklı bir durum mu bilemiyorum ve böyle devam etmesinden çok korkuyorum 😭😭