Nergis24 canım benim kizımda 19 buçuk aylık oda kilitliyor söylediği kelimeler nenne(anne), baba,dede,gel,Hadi,deyde(teyze),kikii(çirkin),hava(hala) sayı say diyorum bir ve dört diyor sürekli hayvan sesleri çıkartıyor bazı yap dediğim şeyleri yapıyor bazılarını yapmıyor acaba bende korkmalı mıyım en basiti gel diyince kaçıyor adını söyleyince bakıyor ama arada sırada tınlamıyor ben bi yere giderken gel diyorum anca o zamn kollarını açıp kucağıma geliyor içime bi kuşku düştü benimde😔