Kubrab çok geçmiş olsun. Bizim doktorumuza çok güveniyorum bilmiyorum ama evinizde okul çağında çocuk yoksa pandemi yüzünden zaten temas herkeste minimum sizde de öyleyse dikkat ediyorsanız 1 yaşında yaptırabilirsiniz. Biz öyle olduğumuz için 1 yaşında yapılcak ki alerjisi geçmesine rağmen. Doktorumuz rotavirüsü (süt alerjisinde yapılmaz denir) 3 aylıkken hemen başlamıştı. Yani ona tamamen güveniyorum bu konularda. Aşı olaylarında çok hassas biri aynı zamanda bir anne. Eğer korunaklıysanız bekleyin bu zamana kadar 1 yaşında yapılıyordu zaten