Merhaba kızlar
eşimin covid oldugunu ögrendik bugün grrip sanıyorduk 4 5 gün sonra test verdi pozitif cıktı.
Bende hiç bir belirti yok ama içim rahat degil sonuç çıkana kadar üstelik kardeşimde bizimle yanımıza gelmişti kronik rahatsızlıgı var hem kardeşime hem bebegim için piskolojik suçluluk hissediyorum
geçiren var mı varsa nasıl emzirmeden durdunuz pozitifse dr 10 gün emzirme ilaçları kullan dedi daha 3 ay 17 günlük emmeden durmuyor 1 2 saate cıkıcak sonuç her ihtimale karşı bilgi almak istiyorum 😭