Arkadaşlar kızımı sütten kestim ama göğsümde az da olsa süt var, 1 hafta oluyor keseli bugün bi rahatsız hissettim kendimi, zaten süt olmadığından kendi bıraktı emmeyi, süt de yok rahatsız olmam diyordum ama1 haftadır birikti mi ne yaptı anlamadım bugün göğsüm şişmiş gibi ve dokundukça ağrı var, ne yapmam gerekiyor bana yardımcı olun nolur 😔