homosapiens sepet beşiği var bizim yatak odamızda orada uyuyor ben bu beşiği oğlum 3 aylıkken almıştım battaniyede sallamaya alıştığı için ayrıca odasıda var mobilya beşiği bende artık odasına geçirmeyi düşünüyorum çünkü sepet beşikten ayakları dışarıya çıkıyor artık 😊