Edayaz 7.5 aylık erkek bebeğim 3 seferdir atletinde 2-3 damla kan görüyorum böyle birşey yaşayan var mı yardımcı olun lütfen
elifhanimm Edayaz bismillah ilk defa duydum yarası falan mı var nolur gitsen doktora belki önemli birşeydir evham yapma ama kan görünce gitmek gerekir
Xyz1234 Hiç duymadım yara falan olabilir mi emin misiniz göğsünden geldiğine bir yerini kanatıyordur belki
Edayaz yokbecanim bugünde görünce kesin kan geldiğine emin oldum öncekileri pek önemsemedim açıkçası yarın doktoruyla görüşcem peki siz nasıl anladınız kan gelmemesine rağmen
yokbecanim Edayaz sizi telaşlandırmamışımdır umarım dan diye yazdım ama.hep korkarım böyle şeylerden.bebeğimde şişlik olmuştu ve o şişlik kıpkırmızıydı