mmnn Ozgeruya makatta catlak yok sanırım. Hametan vermisti doktor. Sonra kakanın fotografını atınca diyet verdi.
Ozgeruya mmnn off cok zor ya ben glutene kadar yapmıştım simdi et ve gluten tuketiyorum ama kızıma yasak eger bu ayda kilo almazsa bndende kesilcek gene, bende domates yerine biber salcasi kullaniyorum sivi yag yerine zeytin yağı kullaniyorum
mmnn Ozgeruya baska neye olabilir hic bilmiyorum ki. Ama vallahi cok zormus böyle cocukta bilinmez biseyi bulmaya calısmak. Bi anne icin cok üzücü ve yıpratıcı
Ozgeruya mmnn evet deri testinde cikti bizim süt yumurta domates kuru yemis en yuksek bunlara çıktı ama az olanlarda tetikliyor açinca
Ozgeruya mmnn evet olabiliyor bizim az var ete ama kuzu etini gecenlerde actik hemen yüzü egzema oldu kestik tavuk etini açmıştık kilo almadi hiç kestik
mmnn Ozgeruya bizim de İlk yüz boyun ve sırtta kabarıklıklar olarak basladı. Doktor atopik dermatit dedi. Kan da gelince alerji dedi. Bugun alerji doktoruna gittik testler orda yapıldı
Bursa97 Yenidennn bizimde alerji testimiz oldu yarın cikicak sonucumuz genelde gaz sorunumuz vardı gürültülü kaka var ama dogdugundan beri aynı kizariklik döküntü yok normalde her ay 1 buçuk kilo rahat alırdı bu ay 800 Gr almış azalma olmuş ama ondan mı bilmiyorum süt alerjisi olan bebekler mama yiyince direk kusuyor falan diyorlar içlerinde inek sütü bulunduğu için benim bebeğimde mamayla besleniyor ama her maamsinda kusmuyor valla şaşırdım bilemedim ya
Ozgeruya mmnn bizim dogdugu gunden ilk 2 ay gecmeyen pişik vardı huysuzluk uykusuzluk vardi 3. Ayda kakada kan gördüm anlayamadim sonra 4.ayda tekrardan gördüm dokrorumuza attim süt ürünlerini kes dedi kanda bakildi süt ve yumurtaya negatif cikti ama belirtiler devam etti alerji doktoruna götürdük 40 tane besine test yapildi hepsinede cikti kimine az kimine cok çıktı
mmnn Ozgeruya deneyeyim en iyisi. Bi de bugun gittiğimiz doktor beslenme günlüğü verdi. Her gun ne yediğini yaz. Ertesi gün kakada kan olursa o gune bakıcaz ne yedin diye dedi
mmnn Ozgeruya insallah bizim de belli olur bi an önce. Alerjiden değil de baska biseyden de kan gelir mi? Allah korusun ciddi baska bi durum varsa diye cok korkuyorum. Gerci olsa doktor söylerdi herhalde. Gittiğimiz doktor prof tu bugun. Herkes de cok memnun kendisinden
Bursa97 mmnn İşte bakalim yarım cikcak mi doktor mama verdi çok acı bebeğimde yeemedi icinenl vanilya şurubu denedim pekmez denedim yemiyor ya doktorda sonuç çıkana kadar normal mamaya devam edelim dedi öyle olunca ama yiyor normal mamayı kusmuyor zaten reflusu var kusma refludende oluyordu
Ozgeruya mmnn zannetmiyorum cnm olsa söylerdiler küçük oldugu icin çıkmamıştır deneme yanılmayla bulcan artik