ikibebekli_anne bebeğim 17 aylık, hala yürümek istemiyo , istese yürüyebilir ama kaldırdigimizda zipliyo oturuyo , elinden tutunca rahat yürüyo ama bırakınca oturuyo, sizce neden
Mom070 ikibebekli_anne Biraz cesaretlendirmek lazım mesela ayakta tutun size doğru gelmesini isteyin ama bunu yaparken jest ve mimiklerinizle destekleyin, zaten heyecanlanıyorlar.