Kızlar merhaba bebeğim 10 aylık diş çıkarma dönemi 4 tane çıktı hep dişten dedik ama bilemiyorum asla ama asla yalnız kalmak istemiyor sabah ağlamaya başlıyor gece yatana kadar zor güldürüyoruz artık aktivite yapalım vakit geçsin diyoruz yok odadan çıktığım gibi basıyor çığlığı gören etinden et kopuyor sanır kolik bir bebekti geçti artık kendi çıkarıyor gazını fakat bu ağlamaların ve mutsuzluğunun sebebi ne bilmiyorum pandemiden dolayı zaten hep evdeydik aman ağlamasın diye acı çektiği için o dönemler hep kucak çok agrasif bir bebek oldu artık ağlıyorum ne yaparsan yapayım susmuyor kızdığım bile oluyor aynı durumu yaşayan var mı. İşe başlayacağım yakında bakıcı bakacak bu bağımlılık ne olacak yavrum tek başına oyun oynayamayacakmı yada bu ağlamaları be zamana kadar sürecek psikolojim alt üst oldu tek bakıyorum artık gerçekten çok yıprandım 😔😔😔😔