Anneler bebeğim son üç emzirmede mememi tutamadi. Memeyi ağza alıyor ama baskı yapamadigindan damakla geri bırakıp sonra da en sonunda denemeler sonrasında baya ağladı. Sizce neden böyle? Bebegim 50 günlük daha ve gaz problemi var kizçemin.Çok zor durum . Şimdiden teşekkür ediyorum 🙏