Hilosssazra kisgunesi-0102 benim kuzenim o hastane hemşire olarak görev yaptığından dolayı personel indiriminden yararlanıyorum ben 590 TL sanırım normal ücreti 650 TL
kisgunesi-0102 Karadeniz61 gerçekten o parayı veriyormusunuz ya tamam doktor önemli falan ama e bı iyi doktorda o hastanelerde yokkii yazık yani baya pahaliymis