Umutluluk canım benım oglumda gazlı bir bebekti dr gaz ilacı vermişti probiyotik düzelmedi sib samplex kullandım sonra nurse harvey çok iyi dediler onu kullandım baktım çocuk her akşaö ağlama krizine giriyor fayda etmiyor bari ilaç vermeyim dedim, ilaç vermeyince çocuğun gazı büyük ölçüde düzeldi. Meğer gaz ilaçları bazı bebeklerde ters etki yapıyormus gazı bağırsakta bi yerde topluyormus bebek çıkaramayınca daha kötü oluyormus. Acaba bebeğini gaz ilacı daha kötü yapıyor olabilir mi? Aynı şey kuzenimin bebeğindw de oldu çünkü