emhmen_u Kızlar ilk 1 ay içerisinde yenidoğan kontrollerinde neler yapılıyor.Bazı sebeplerden dolayı doktor çağırdığı halde hastaneye gidemedik.Kesin yapılması gereken testler filan var mı acaba
MayneymisAltintop Kesinlikle gitmelisiniz doğduktan 3 gün sonra sarılık için bakılıyor. Eğer varsa ve fark etmesseniz yükselir Allah korusun.
emhmen_u MayneymisAltintop doğduktan 3 gün sonra gittik ama doktor 3gün üst üste hastaneye çağırdı sarılık kontrolü için ama sarılık yükselmedi ama haricinde başka test filan demedi ama bana tuhaf geldi başka kontrolleri yapmaması
MayneymisAltintop emhmen_u bizde gittik zaten 28 güne kadar özel hastaneyede gitseniz sadece katkı payı ödüyorsunuz bence kesinlikle ihmal etmeyin