Kızlar bebeğim iki günde bir kakasını yapıyor bugün sağlık ocağındKi doktor her gün 2-3 kez yapmasj lazjm dedj kabızlık için fitil verdi aşırı kusması var onuda kabızlığı yapar dedi.. sürekli okuyorum 1 haftaya kadar normal yapmaması deniyor , fitilde mutlaka gerekli acil durumda kullanın diyor bebeğim küçük sizinkiler nasıl napiyorsunhz ben napmaliyim