Havvaerva Arkadaşlar merhaba kızım 31 aylık tuvalet eğitimine başladık bir haftadır cişini öğrendi sayılır arada bi kaçırıyor Ama kakasını hep altına yapıyor böyle bi sorun yaşayan var mı çözümü nedir yardim ederseniz cok sevinirim
Havvaerva Prensimm Bezini beraber çöpe attık artık bezimiz yok annecim dedim tuvalete yapmalıyız dedim çıkardım bezi bir kaç gün altına yaptı sonra tuvalete gitmeye yanimda goturmeye devam ettim
iki_prens_annesi Hal ve harektlrinden anlayin ikinma falan oluyo hemen gidelim wc ye diyin ogrenir bi sekilde onuda 🤗 kabiz olmasinda gerisi zamnla duzelir