Kuzeyimmm bizde de durum aynı. Meme+mama şeklinde besleniyor bebeğim ve biz de ayni mamayı kullanıyoruz. Bebeğim çok zor kaka yapiyor ve çok ağlıyor 😢 zaten kolik bir bebek aşırı gazlı, gaz çıkardığı halde rahatlayamiyor. Sürekli masaj yapıyoruz ama nafile, nöbet geldi mi bana misin demiyor. 43 günlüğüz biz de 🤧