2prensannesi06 biz çok çektik canım , sürekli kğvezle eve arasında mekik dokuduk değer 20 küsürlerdeydi , kğvezden cıktı an başlıyordu sararmaya. Doktor 15-20 gün sonra zarar verme etkisi azalır demişti ilk 10 güne çok önemli demişti. Canım bizim sarılık 2 aya yakın sürdü en son gözleri geçiyor zaten. Bu süreçte tavsiyem sarı tülbentmiş altın yüzükmüş felan hepsi hikâye , 2 gün herşeyin sarı olduğu odada yatırdım çocuğumu aksine daha da sarardı. Sık sık emzir gerekiyorsa mama takviyesi yap. Kan şekeri açlıktan düşüyor bu da sarılığı tetikliyor. O yüzden AC kalmasın canım