Benim bugün 1 ay oldu sezeryan olalı ilk 10 15 gün baya kanamam oldu sonra git gide azaldı şimdi hiç olmuyor desem yeridir ama mesela ağır kaldırırsam temizlik yaparsam biraz hareket edersem oluyor bir de süt yapması için tarçın çayı içiyorum o da kanamaya yardımcı adet görürkende söktürücü olarak içiyordum tavsiye ederim