NurrA Kızlar hamilelik lohusalık derken kendimi biraz saldım şöyle bir değişikliğe o kadar ihtiyacım var ki ama saç boyatmak konusunda kafam karışık 40mız çıkmadı henüz ama az kaldı boyayan var mı saçlarını bi zararı var mı sizce
DBaybars NurrA Kafanızda açık yara vs yok ise saç boyatmanızda zarar yoktur. Hamileyken de, emzirme döneminde de boyattım.
NurrA DerininAnnesi07 Bebeğiniz kaç aylık peki benimki 40ı çıkınca hemen boyamayı düşünüyorum bi zararı olmaz umarım
DerininAnnesi07 NurrA 5 aylık canım ama ben doktora sordum bebeğe hiçbir zararı yok . Anne sütüne geçmiyor