Mrymsrt Frdvsk bizim de eşimle kan uyuşmazlığımız vardı. Benim 0- eşimin AB+ kırmızında A- çıktı. Kan uyuşmazlığından da olabilir belki. Siz tahlil yaptırdınız mı peki
Mrymsrt Frdvsk bizim ilk 10 gün içinde 19 a çıkmıştı bizde Işın tedavisi gördük 10 düştü çıktık. Fakat şuan 21 günlük normalde bitmesi gerekiyormuş ama bizim 11 lerde
Mrymsrt Seden ee testlerden bişey çıkmadıysa doktor nasıl bişey demedi ben onu anlamıyorum başka ne olabilirmiş. Doktordan memnunmusun
Seden Mrymsrt 2 doktora gittim ikiside sorun yok uzamis sarilik dediler anne sütünden de olabilir biraz uzun sürede gecicek dediler o kadar
Busrayolcu Frdvsk bizimde 8 günümüz kaldı 3 aylık olmasına gözleri geçti gibi ama teni elleri bembeyaz olduğu halde esmer gibi yüzü o ne zaman geçer acaba Anne sütü sarılıgı bizimde 17 yle başlamıştı
Frdvsk Busrayolcu bizimde eller bembeyaz vücutta normal ama yüzü resmen komik ama Fedona benziyordu eserliğiyle gercekten Fedona taş cıkarır durumdaydı hepsi gecti sizinde gecicek bol bol güneş görsün bol bol besleyin veee en önemlisi etraftakilere kulak tıkayın
Smye Mrymsrt baktır tabiki canım 27 gğnlügüz 11 lere düşebildi ama periferik kan yayma troid va onlar çok önemli Yenidoğan’da
Eloskoo Frdvsk ya cok guldum. Benimde kizim 2 günlük daha yarin kontrolumuz var sarilik var mi bilmiyorum ama benimde kizim cok karardi. Baba esmer ben beyazim. Bu kara kiz benim olamaz diyorum :)) Insallah sarilik degilde esmerliktendir :)
Aynurgkc Mrymsrt yaşadıklarının aynını bende yaşadım doğduktan 1 hafta sonra 3 gün kaldık hastanede en son 21 günlük iken bakıldı 14 deydi dr zararı olmaz dedi anne sütü sarılığıdır dedi benim bebeğimin emmesinde de sorun yok şuan 54 gün olduk hala geçmedi gözlerinin akı sarımtrak 😕
Frdvsk Busrayolcu 3. Ayına az kalmış annesi bir anda gecicek sen bile şaşırakcaksın minnak bünyesine biraz zaman ver nazlı bi sarılık geciriyor o kadar