Dün sabah uçtuk thy ile ist havalimanı içinde kapıya kadar çok zorlandım
Kanguru almıştım uçakta kullanmak için güvenlikten geçerken çıkarrtık geri de takamadım liman içinde bayağı bir elimde bebek ve çantası yürüdüm benim için çok zordu ilk kalkışta açtı emdi rahatsız olmadı yolculuk boyunca da keyfi iyi idi ama iniş sırasında bayağı ağladı emmek bile istemedi kulaklarını kendim tıkadım ve parmağımla yutkunma hareketi yapsın diye sürekli dürttüm uçak iner inmez sakinleşti
Yanmda erkek yolcu vardı ben emzirmeye başlayınca yerini değiştirdi hoş kalsada umursamazdım hayatın doğal akışına uyardım