Cgdmltr93 herkesin kullanım durumuna ve eşyasının haline göre belirlediği bir fiyat oluyor. Sıfırları linkte göreceğiniz üzere 200 küsür lira. Biz 4-5 kez anca bindik yepyeni duruyor aparatları poşetinde. Sıfıra yakın ürünü de fiyatının 3’te 2’sine satabilirim herhalde. Ve kargolar 10 lira maksimum nasıl geçsin kargoyla sıfır fiyatını? Sizin aldığınızı belki elden çıkarmak için belkide çok kullanılmış olduğu için 50 liraya vermişlerdir. Güle güle kullanın. Madem aldınız sizi ilgilendirmeyen bir post; o zaman neden insanların işine çomak sokmaya çalışırsınız hiç anlamam. Siz değil alacak olan kişi fiyatı hakkında yorumda bulunursa ucuza da veririm yeter ki birinin işi görülsün. Teşekkürler zahmet etmişsiniz.