Herkese iyi akşamlar. Şimdi hanımlar, bizim kız 6 ay 9 günlük son 1 aydır çok sık uyanmaya başladı ve beni emzik gibi kullanıyor. Bazende gece 5te uyanıp bir saat yatakta oyalanıyor önceden emzik alırdı çok sevmesede uyucakken alırdı onunla uyurdu şimdi asla almıyo ağzından alıp atıyo,kendi kendine uyurdu akşamları şimdi onuda bıraktı. Buna nasıl bir çözüm olabilir veya dişten mi? Geçici midir? Emziği tekrar nasıl verebilirim o emzikli hali çok hoşuma gidiyodu🥰