9 gün önce sezeryan doğum yaptım bebişim küveze girdi Rabbim nasip ederse yarın almaya gidiyorum. Sütüm yeteri kadar gelmiyor oradada zaten mama veriyorlar sma almıştık. Sma iyi midir? Farklı Bi marka önerir misiniz? Yada mama değiştirmem iyi olur mu aynı mamaya devam mı etmeliyim? Biraz bilgi verebilir misiniz 🌼