Merhaba arkadaşlar
bebeğim 10 aylık.Katı gıdaya geçmek istiyorum 8 aylıktan beri ama maalesef beceremedim ben de korkuyorum boğazına takılır diye çok deneme yapmıyorum ama bir yerde katı gıdaya alışması lazım :( Katı gıda aldığında yutamıyor ve kusuyor böylece yediğinden de oluyor.Bu sorunu nasıl çözebilirim fikir önerilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum çok kafama takıyorum :(