Elifhakan12 kızım 6,5 aylık. Nerdeyse tüm yazlıklarını 9-12 aldım yaz sonuna kadar giyebilsin diye. Kıyafetlerimizin çoğu da lcw. Karma bence bazısı cidden dar kalıp bazısı normal bazısı geniş gibi, kumaşa bağlı olarak değişiyor. Ben bol büyük giydirmeyi seviyorum dar olunca çok huysuzlanıyor.