DurununAnnesi12 kızım doğduğundan beri enfeksiyonlarla uğraşıyordu iki defa idrarında bakteri üremesi vardı dün sondayla idrar kültürü alındı sonuç tertemiz çıktı çok şükür 🙏
Hum34 Bu enfeksiyonun belirtileri neler acaba ? Bizden de doktor istemişti ama ben yaptıramadım. O şeyi takamadım çünkü, hep sızdırdı.