26022019 Avrupada rota heryerde zorunlu aşı olarak yapılıyor. Fakat ülkemizde pahalı olduğu için devlet zorunlu hale getiremiyor! 145 lira süt parası veren devlet, 500 liralık aşıyı bebeğine yapar mı, yapmaz tabi! Ama çok önemli bir aşı, ben oğluma yaptırmıştım. Şuan 14 aylık ve şimdide menenjit aşısının ikinci dozunu yaptırdım. O da özel aşı olarak geçiyor maalesef..