Zynp38ia 2 ay oldu ben yapalı son iki gündür aşırı ağrı yanma oluyor. Sızlaması falan normal geliyordu da ağrı olunca merak ettim yaşayan var mı🙏🏼
Asafeymeninannesi Zynp38ia Çok hafif ağrı olurdu ama arada. Aşırı ağrı ve yanma oluyor demişsiniz. Muayene olmanız sağlığınız açısından daha iyi olur
Karabiber57 Zynp38ia benimde öyleydi hatta irin akıyordu meğer yer açılmış kremle kapandı ağrımda geçti