Sumeyyebaglan İyi akşamlar arkadaşlar. 7 aylığız. Kesin yapmalısın çok sever dediğiniz bebe bisküvili tarifleriniz var mı? Özellikle gece maması için
[silindi] Sumeyyebaglan Ben oğluma cicibe, muz, ceviz ve yulafdan hazırlıyorum haftada bir iki kez bazen muz yerine avakado yada armut koyuyorum. Cicibebemiz hazır evde yapılanı yemiyor.
Asl90 Sumeyyebaglan canım hemen unla tanıştırmayın bebekleri diyorlar. Bende geç öğrendim. Şu an 8 aylık ve bi süredir vermiyorum. Ama internette olanlar hep aynı yapabilirsin sadece pekmez koyma içinde pekmez ısı görmemeli kansorejen oluyor. Un olarak tam buğday ve yulaf unu kullanabilirsin
Eddaliko Sumeyyebaglan Bu cocuk Aç kitabından bakıp yaptım ama taş gibi tadı tuzu yok erimiyor bile sıcak suda bebeğim hiç sevmedi😞Bende deneyip yapan birinden tarif arıyorum😚
[silindi] semaahmet Ağır gelebilir biraz yeni ekgıdaya geçmişsiniz ben cicibebeyi 8 aylıkken vermeye başladım. Doktorunuza yada sağlıkocağınıza danışın ben öle yaptım doktorumuz onay verince başladım. Prematüre bebek çünkü
Sumeyyebaglan ArasMom_34 yaptım zaten ama ne şekilde vermeliyim onu bilmiyorum sadece eline iliştiriyorum kendince yemeye çalışıyo😂
ArasMom_34 Sumeyyebaglan ben kahvaltısında ıhlamur yumurtanın sarısı bebek bisküvisini karıştırıp ezerek veriyorum birde yoğurtta verdim
Sumeyyebaglan Eddaliko Doğru ifade edememişim galiba😂 Bebe bisküvisi tarifi istemiyorum zaten elimde mevcut yaptığım var. Sadece nerde nasıl bi tarifte kullanabilirim onun için yardım istiyorum😂