Biz 5 aylığız doktorumuz başlamamızı söyledi sebze çorbası yap dedi. Patates yaptım şimdi. Havuca geçtim bir küp patatesi hasladim buhar da pişirmek daha iyi ama ben o aparatı daha almadım. Sonra cam rende den geçirdim bir çay kaşığı zeytinyağı eklemeli söyledi birde. Ben biraz anne sütü ekliyorum bebeğim çok sevdi daha fazla yemek için ağlıyor ama ben doktorun dediği kadar veriyorum. Kabak, enginar ve brokoli var sırada sonra yoğurdu ağzının kenarlarına sür eğer kizarmazsa yedir demişti öyle yavaş yavas ilerleyecegiz