bende medipolde doğum yaptım ilk bir kaç ay gittim ama gereksiz para gibi gelmeye başladı çünkü emerken yanağı kızarıyo diye süt alerjisi diyip alerji maması yazan doktor, boyu çok kısa diye korkutan doktorları gördüm. tuzla devlet hastanesine gidiyorum burcu hanıma, çok memnunum kendisinden.
geçen alkış bay bay yapmıyo dedim sıkıntı olabilir dedi çocuk gelişim uzmanına yönlendirdi hemen yan odada. gelişim testi yaptırdım bi sıkıntı çıkmadı mesela. devletin böyle avantajları da var ve gerçekten özellerin para tuzağı olduğuna inanıyorum artık. arkadaşımda medipolde gulnara hanıma gitti 2 sefer kilosunu yanlış ölçmüş tartısı, kız ne kadar kafaya taktı mesela.