Hanimlar bugün kontrole gittik. 8. Aya giriyoruz ve son bir kaç haftadır özellikle de alttaki iki dişi çıktıktan sonra uyku düzeni die bisey kalmadı bie ara gündüz bozuldu uykusu simdi de gece. Geceleri 2 saate bir bazen saat başı uyaniyor emmek istiyor agliyo uyumuyo bende her uyandığında emziriyoum mecburen. Ama bugün doktor 8. Aya giren bebeklerde en fazla 2 kere beslenme bekliyoruz 1 yaşına girince de kesiyoruz gece beslenmesini dedi. Kilosu falan sağlığı her şeyi cok iyiymiş seninki açlık değil meme arayışı dedi yani emzik gibi binevi gece beslenmesini kesmen lazm yavaş yavaş dedi nasil yapacam bilmiyorum akıl verin nolur cok yat kalk yapıyoruz sabaha kadar çok uykusuz kalıyorum başım çatlıyor 😭