2 ve 3 bebeklerin keşif ayı olduğu için öyleler. Benimde öyleydi belim elim kolum her yerim kopuyordu.bende fisher price in salıncağı var, aparatindan çıkarıyorsun ana kucağı oluyo mutfağa falan goturuyorum, aparata takiyosun kendi otomatik salliyo. 18 aya kadar da kullanıliyormus. Bütçeniz Musaitse tavsiye ederim, bir süre oyalıyor ama koyayım uzun süre oyalansin diyeceginiz bir ürün yoktur bence , çünkü bu bebekler çok sıkılgan varlıklar, popolarknda diken var 😀