Bende gurbetteyim ve aynı cocuktan bende de var 😊 benim 17 aylık oğlum ve dogdu doğalı baya zorlu geciyor, yemek bile yapamıorum halaa, eşim eve gelince ve onunla ilgilenirken tüm işlerimi görmeye calısıorum.. Cok dedim acaba biyerde yanlıs mı davranıyorum diye ama henüz ben de bulamadım bi çözüm, sürekli aglama hali, hep bsyler istiyor, hep isterken aglıyor, daha cok daha küçükken bile öleydi, kanguruya oturtur önüme de öle mamasını filan hazırlardım, oyuzden bi çözüm varsa bende burda kalayım😏 o öfke nöbetlerini de cok iyi bilirim, hergün en az 2 kez aglama krizlerine giriyorum.. Ama büyüyecekler ole düşün, bence herkez yasıyordur bu durumları, mükemmel anne ve cocuk yoktur bence, öke düşünüp öle rahatlatmaya calısalım kendimizi..