Kızlar 13şubatta doğdu kızım, gazdan dolayı zaten doğru düzgün bir uyku yoktu gece gündüz ama gündüzleri bikez falanda olsa 1saat uyurdu, bu 2-3gündr çıldırıyorum ne uyuyor ne duruyor ne yatıyor, hep kucakta bide hep gezinecek, yere bıraktığım an bişe batmış gibi çığlık kıyamet, atak mıdır nedir geçer mi bu zamanlar a dostlar ben yoruldum, geceleri de ilk yattığında yatabilirsem 2-3saat bi uyuyorum o kadar, ilk uyanmadan sonra sürekli gaz mıkırdanması var doğduğundan beri. Oğlumda gaz nedir atak nedir bilmedim hiç zorlanmadım bu kadar, bide 3aylık bebek şukadar uyur şu kadar uyanık kalacak bilmem ne hesapları var külliyen yalan , geçecek mi bugünler moral verin yeter😭