Annevebebek Hanımlar bu ayda hangi oyuncaklarla oynuyorsunuz hangi aktiviteleri yapıyorsunuz eğitici biseyler almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
Annevebebek Solocannn halkalardan kartlardan bende aldım canım ama benim ki oynamıyor halkaları filan geçirmiyor
Gultenyus Annevebebek bizde 11 aylığız 3-4aydır halkalar vardu ilk defa bir haftadır kendisi oynadı takıyor çıkarıyor tekrar tekrar. Ama ben sürekli onunla oynadım hadi beraber takalım aa kırmızı aaa sarı halka diye diye.
Annevebebek Gultenyus bende şu aralar sürekli gösteriyorum ama tabi her bebeğin gelişimi farklı sizin bebeğiniz alkış yapıyor mu