Limonluseker Kızlar Saç kesmek günah mı saçlarımı kesmek istiyorum ama eşim günah diyor annem de izin vermezdi saçımı kesmeme netten baktığımda saç kesmek haram yazıyor gerçekten öylemi?
Dorukmomy Limonluseker daha burada neler okuyacağımı hayretle izliyorum. Günah madem neden günah olduğunu açıklamadılar mı?
zeynepela2 Limonluseker neye göre günah ? Bi yerde okumuştum eşinden izin alman gerekirmiş. Bu devirde her yaptığımız helal da saç kesmeğin günahını mı düşüncez
tosbikinannesi1 Limonluseker o halde herkesin saçı uzun olmaz mıydı? İkincisi günahsa biz neden bugün öğrendik aman Allahım günaha girdik😂😂😂
Limonluseker Dorukmomy okuduğumdan hiçbirşey anlamadım ki Arapça şeyler yazıyordu ondan buraya yazdım
AND-20 Dorukmomy hamileyken öyle demişlerdi bana da doğumu yaptım kendim kestim valla eşim de zaten uzun seviyom diye kestirtmek istemiyodu ben yamuk oldu yamuk oldu diye kısaltım😂
1anne1bebek_ Limonluseker merhaba Saç kesmek günah diyenler sigara iciyordur yanından biz kız geçince bakıyordur eminim ki… Allah askına kaçıncı yüzyıldayız yapmayın ya.. Bazen çıldırmak istiyorum!!
Dorukmomy 1anne1bebek_ beraber çıldırabiliriz istersen. Burada daha neler okuyacağım hayretle izliyorum
Lutfis_28 Ben şu şekil biliyirum erkek saçı gibi kesersen günah erkeğe benzedigin için. Ama omun dışında sac kesmek günah değil
MMRA Limonluseker Günah mıdır değil midir bilmem ayrıca kısa saçı çok severim ama şu sebeple söyleniyor olabilir. Kadın öldüğünde mahşerde saçlarının uzun olması ve mahrem yerlerini örtmesi gerektiğini duymuştum. Bana da ailem hep söylerdi saçların uzun olması sünnettir.
Utkucan Limonluseker eşiniz bunu neye dayandırıyor cahillik bu yani hadi o söylüyor siz demiyor musunuz ne alaka nerde yazıyor diye şraz mantıklı olalım ya sonra din alimlerini bile şoka uğratırsınız bu sorunuzla
Limonluseker Utkucan zaten saçma ve hurafe olduğunu söyledim anan meraktan araştırdım da ve haram olduğu yazıyordu pekte inanmadım doğrusu ama annem de kızıyordu saçlarımı kesince ondan takıldım
Dorukmomy AND-20 ben ona bile inanmıyorum. Yok çocuğun ömrü kısalırmış vs. Allah bilir onun ömrünü bi saç teline kaldıysak ohoooo..
Mom987 Limonluseker 27 senedir saçımı kesmediğimi düşünemiyorum. Ben saçı yakmak günah diye biliyorum ama kesmek neden olsun ki insan o saçla nasıl yaşar 😊