BademsMam nur-nr_123 çünkü türkiyede kadınların adet görmesi yasak herhalde 🤷 ben bu yasakları ve başıboş karar verenleri anlamıyorum
Maviyesil121212 nur-nr_123 A101’de satısı yasaklanan ürünleri bantlanmışlardı emniyet şeridiyle 😅 pedlerde şerit yoktu yani yasak değil
Ftmaasya nur-nr_123 sırf insanlar galeyana gelsin diye uyduruyorlar bn bugün aldım a 101 den 🤦♀️🤦♀️
nur-nr_123 Ftmaasya sanırım o yüzden görür görmez şok oldum internette de baktım net açıklama vs yok diyince dedim napicaz internetten bı pes stoklamadigim kalmıştı artık o da stoklarim tam
Egeniinannesii Ben eczaneden alırım hep isterseniz eczaneden alabilirsiniz orada yasak değil hiç bir şey ağda vs de satılıyor 😊
Nescafe gizemhifanur ayyy daha neler ya 🤦🏼♀️ Çocuk bezi mi bağlayalım bizde 🤣. Yarın eşime aldırayım en iyisi stokta kalsın .😆
DurununAnnesi12 nur-nr_123 bugün bim’den alacaktım yasak dediler bebeğimin 1 numara bezini kullanıyorum yanlardan yırtarak 🤦♀️ Allahtan kızım 3 numara kullanıyor
gizemhifanur Nescafe dediginiz gibi bende ondan bağladım internetten araştırdım ve ped hakkında net bilgi olmadığından verilebilir oldugunu okudum yarın gidip savunacağım hakkimi😀
nur-nr_123 agustos_bocegim hahha ya koptum valla 😂 herseyimiz aldılar bı ampulumuz kalmıştı o da gitti